COVID 19 - DAŇOVÉ A JINÉ ÚLEVY, JEJICH SPRÁVNÉ ZAÚČTOVÁNÍ A DAŇOVÉ POSOUZENÍ

COVID 19 - DAŇOVÉ A JINÉ ÚLEVY, JEJICH SPRÁVNÉ ZAÚČTOVÁNÍ A DAŇOVÉ POSOUZENÍ

  • Termín: 24.09.2020 | 9:00 - 14:00 hodin (prezentace od 8:30 hodin)
  • Cena: 990,- bez DPH / osoba

Seminář je zaměřen na shrnutí všech informací ohledně poskytnutých úlev v souvislosti s mimořádným stavem. Pozornost bude také věnována posouzení z daňového a účetního hlediska se zaměřením na obhajitelnost čerpání těchto úlev. Druhá část přednášky bude věnována EET po odkladu na rok 2021.

Lektor: RNDr. Petr Beránek - daňový poradce, specialista na daňovou oblast a neziskový sektor,učitel na vysoké škole Institut Franka Dysona v Brně, ředitel společnosti ADAR (Účetní činnost, daňové poradenství, vedení finančního účetnictví a mezd), člen Metodické rady SÚ pro neziskové organizace

Kód semináře: 2030


Program semináře:

Shrnutí bonbónků nabídnutých vládou

  • Přehled benefitů v souvislosti s mimořádným stavem:
    • - bonusy pro OSVČ a rodinná s.r.o.

      - posuny termínů

      - prominutí sankcí, poplatků a DPH z vybraných plnění

      - refundace náhrad mezd

      - snížení odvodů pojistného pro OSVČ i menší zaměstnavatele

      - další úlevy

  • Správné zaúčtování a daňové posouzení benefitů
  • Možnosti očekávaných kontrol na oprávněnost posouzení
  • Doporučení a inspirace k průkazním prostředkům, které je dobré si připravit

Elektronická evidence tržeb po odkladu na rok 2021

  • Příjmy podléhající evidenci a tržby vyloučené z evidence aneb, na které příjmy není třeba vystavovat účtenky ani po zavedení 3. vlny
  • Registrace, získání autentizačních údajů certifikátu - praktický průvodce jednotlivými kroky, jak na to
  • Náležitosti účtenky a potřebná zařízení
  • Informační cedule pro zákazníky
  • Zvláštní režim elektronické evidence: papírové účtenky - kdo může využít
  • Účtenková loterie
  • Sankce za porušení zákona
  • Zkušenosti z dosavadních kontrol


Místo konání semináře:

  • Dům kultury Akord Ostrava-Zábřeh, s.r.o., nám SNP 1, 700 30 Ostrava-Jih
  • spojení MHD:
    autobusem č. 27, 31, 41, 48, zastávka náměstí SNP
    tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15, zastávka KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
    tramvají č. 6,11,15, zastávka RODIMCEVOVA, popř. KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
  • parkování:
    ZDARMA za DK AKORD (parkoviště letního aquaparku)
    Placená parkovací místa před DK AKORD (parkovací hodiny,sazba 5 Kč/hod.)




ACCONT Consulting, s.r.o.

Volgogradská 2413/88
700 30 Ostrava-Zábřeh

mobil: 777 181 566
mobil: 777 181 644
e-mail: info@accontconsulting.cz

Máte dotaz? Kontaktujte nás