FAKTURACE OD A DO Z V PRAXI

FAKTURACE OD A DO Z V PRAXI

  • Termín: 30.09.2020 | 9:00 - 14:00 hodin (prezentace od 8:30 hodin)
  • Cena: 990,- bez DPH / osoba

Doklady jsou různého charakteru. Dokladem je vysvědčení, občanský průkaz, osvědčení o jakosti, náložní list, certifikát na cokoliv. Doklady pro účely účetnictví a daní mají svá pravidla a především jsou závislé na právní podstatě daného případu. Výklad bude zameřen na informace nejen pro účetní, ale i pro ostatní osoby, které pracující s přijatými a vydanými fakturami, pokladními doklady, pohledávkami a dluhy, tak aby všichni porozuměli pojmům a vazbám.

Lektor: Ing. Dagmar Beránková - auditorka a daňová poradkyně, specialista v oboru

Kód semináře: 2031


Program semináře:

ÚČETNÍ DOKLADY

  • Co je to faktura, podklady pro fakturaci, provádění fakturace na základě uzavřených vztahů
  • Okamžik uskutečnění účetního případu, lhůty pro vystavování účetních dokladů
  • Záloha a závdavek z hlediska účetnictví
  • Faktura v cizí měně, kursové rozdíly, měnová doložka
  • Účetní doklady dle §11 zákona o účetnictví a účetní záznamy, doklady v cizím jazyce
  • Druhy účetních dokladů, vzor pokladního dokladu výdajového
  • Důležitost účetních dokladů v praxi (bankovní výpisy v listinné a elektronické podobě, doklady skladového hospodářství, ostatní interní doklady
  • Dodatečně nalezené doklady
  • Elektronická fakturace
  • Formy dokladů (listinná, technická, elektronická)
  • Oprava účetních dokladů
  • Archivace dokladů
  • Co je to QR faktura
  • Slevy, bonusy, skonta z hlediska daně z příjmů

DAŇOVÉ DOKLADY

  • Změny DPH v roce 2019/2020
  • Druhy daňových dokladů
  • Co má vědět fakturant o předmětu daně a osvobození od daně
  • Informace GFŘ k pravidlům fakturace ve vztahu k implementaci Směrnice EU/45/2010 (platné od 1.1.2013)
  • Elektronická fakturace
  • Auditní stopa, prokazování v okamžiku kontroly
  • Opravné daňové doklady (dříve dobropisy, vrubopisy)
  • Insolvenční řízení
  • Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti
  • DPH u dodávek z a do EU včetně fakturace do jiné země než je dodání

PRÁVNÍ PŘEDPISY, NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK

  • Uzavírání smluv
  • Předsmluvní odpovědnost
  • Promlčení (promlčecí lhůta)
  • Uznání dluhu
  • Zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr
  • Vznik, změna, zánik závazků
  • Čas plnění

Místo konání semináře:

  • Dům kultury Akord Ostrava-Zábřeh, s.r.o., nám SNP 1, 700 30 Ostrava-Jih
  • spojení MHD:
    autobusem č. 27, 31, 41, 48, zastávka náměstí SNP
    tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15, zastávka KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
    tramvají č. 6,11,15, zastávka RODIMCEVOVA, popř. KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
  • parkování:
    ZDARMA za DK AKORD (parkoviště letního aquaparku)
    Placená parkovací místa před DK AKORD (parkovací hodiny,sazba 5 Kč/hod.)




ACCONT Consulting, s.r.o.

Volgogradská 2413/88
700 30 Ostrava-Zábřeh

mobil: 777 181 566
mobil: 777 181 644
e-mail: info@accontconsulting.cz

Máte dotaz? Kontaktujte nás