OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ VE MZDOVÉ A PERSONÁLNÍ OBLASTI V SOUVISLOSTI S ÚČINNOSTÍ GDPR, ARCHIVACE DAT A AKTUÁLNÍ PŘEHLED ZMĚN VE MÚ

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ VE MZDOVÉ A PERSONÁLNÍ OBLASTI V SOUVISLOSTI S ÚČINNOSTÍ GDPR, ARCHIVACE DAT A AKTUÁLNÍ PŘEHLED ZMĚN VE MÚ

  • Termín: 19.11.2018 | 9:30-14:30 hodin (prezentace od 9:00 hodin)
  • Cena: 990,- bez DPH / osoba

Na semináři se seznámíte s problematikou ochrany osobních údajů v oblasti mzdové a personální agendy podle zákona č. 101/2000 Sb. a obecného nařízení EU, známého pod zkratkou GPPR, které nabylo účinnosti dne 25.5. 2018. Získáte informace, kdy je nutné mít souhlas se zpracováním osobních údajů, kdy je to nadbytečné, co je citlivý osobní údaj a jak je nutné s ním zacházet. Též se dozvíte, jaké jsou archivační lhůty všech dokumentů v personální a mzdové agendě, jaké jsou formy archivace dat a jak se provádí skartace dokumetů. Seminář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní osoby, které chtějí získat informace v dané oblasti. Posluchači obdrží vzorové materiály - vnitřní předpis o ochraně údajů ve mzdové účtárně a personální oblasti, formuláře - souhlas se zpracováním o.ú., záznam o instruktáži, a další nezbytné podklady

Lektor: Ing. Růžena Klímová - odborná lektorka mzdového účetnictví, specialistka personální agendy, autorka řady odborných článků a publikací

Kód semináře: 1831


Program semináře:

    OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    • 1. právní úprava
    • 2. Definice pojmů Osobní údaj, citlivý údaj , biometrický údaj, anonymní údaj, subjekt údajů, správce údajů, zpracovatel údajů, pověřenec.
    • 3. Zpracování osobních údajů, uchovávání osobních údajů, archivace údajů, výmaz údajů (být zapomenut).
    • 4. souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný, kdy nikoliv
    • 5. Povinnosti při zpracování osobních údajů
    • 6. Povinnosti při zpracování citlivých údajů
    • 7. Práva subjektu údajů
    • 8. Likvidace osobních údajů
    • 9. Úřad pro ochranu osobních údajů
    • 10. Přestupky, správní delikty
    • 11. Kamerový systém
    • 12. Osobní spis, obsah spisu, ochrana osobních údajů v osobním spisu
    • 13. Inzerát a osobní údaje uchazeče o zaměstnání

    ARCHIVACE DAT

      • 1. Právní úprava
      • 2. Základní pojmy - dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování dokumentů symboly A,S,V
      • 3. Evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů - Archivace analogová a digitální - Digitální archivace vlastní a jiným subjektem a povinnosti vůči OSSZ
      • 4. Spisová služba – pro veřejnoprávní původce (jen stručně)
      • 5. Ochrana archiválií
      • 6. Síť archivů v ČR
      • 7. Archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy - mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech, doklady o vzniku , trvání a ukončení PPV, vnitřní předpisy, prémiové řády, docházka do zaměstnání, doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu,dovolenky, důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance, pracovní výkazy, účetní záznamy, doklady o srážkách ze mzdy, doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, mzdové a účetní rekapitulace, výplatní lístky

      DOTAZY POSLUCHAČŮ


Místo konání semináře:

  • Dům kultury Akord Ostrava-Zábřeh, s.r.o., nám SNP 1, 700 30 Ostrava-Jih
  • spojení MHD:
    autobusem č. 27, 31, 41, 48, zastávka náměstí SNP
    tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15, zastávka KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
    tramvají č. 6,11,15, zastávka RODIMCEVOVA, popř. KOTVA (cca 10 min pěšky k DK AKORD)
  • parkování:
    ZDARMA za DK AKORD (parkoviště letního aquaparku)
    Placená parkovací místa před DK AKORD (parkovací hodiny,sazba 5 Kč/hod.)




ACCONT Consulting, s.r.o.

Volgogradská 2413/88
700 30 Ostrava-Zábřeh

mobil: 777 181 566
mobil: 777 181 644
e-mail: info@accontconsulting.cz

Máte dotaz? Kontaktujte nás